Fiske i Norge

Gutt som fisker på bryggekanten.
Jeg må bare si at det finnes utrolig mange fine fiskeplasser i Norge. Men de fleste ligger ganske langt fra allfarvei. Da trenger man bilen, for dit går det gjerne verken buss eller tog. Dessuten, dit det går buss eller tog kommer jo alle, og noe av poenget med fisking er jo at man skal få være helt alene. Mange holder jo til og med fiskeplassen sin hemmelig. Jeg gjør det selv, jeg. Jeg har ett sted som jeg tror ingen andre vet om. Og dit drar jeg når jeg vil være i fred. Og da trenger jeg bilen. Som det er veldig viktig å få sjekket bilen, forresten. Her fant jeg ett sted å begynne om man må ha bilen på eu-kontroll. Er du ikke enig i at det er lurt å få tatt den sjekken først som sist?

Leave a Reply

