Verdens vakreste bilveier

Sommeren står for døren, og i år tenkte jeg at turen skulle gå til verdens beste reisemål – Norge! Jeg skammer meg nesten litt over at jeg ikke har reist mer rundt og sett mer av det vakre landet vi bor i, men i de siste årene har jeg virkelig fått øynene opp for Norge som ferieland. Den beste reisemåten er etter min mening bilen. Da føler jeg meg virkelig fri og kan ta avstikkere til idylliske avkroker hvor få andre ferdes. I tillegg er alltid selve turen en opplevelse i seg selv. Norge har verdens vakreste bilveier spør du meg. Tenk deg å kunne kjøre langs ville elveløp, brusende fosser eller inn i en fargerik solnedgang. Det er sommer for meg og gir meg krefter og påfyll til høsten. For å sørge for at bilferien går “på skinner” sørger jeg alltid for å ha reservedeler til bilen klare. Da kan ikke selv en “bump in the road” sette en stopper for drømmeferien. God tur!

Leave a Reply

