Nå er det på tide…

Som du vet, bytta jo ikke dekk her før påske, heldigvis. Nå har jeg selvsagt fått fikset det. Var fint få bort denne ekstra lyden en får ved kjøring på vinterdekk når veien er bar.

Det er bare noen få dager igjen, så er vi klare for årets store fødselsdag – 17. mai! Dette året er jeg invitert på frokost til et vennepar, og det gleder jeg meg til. En flott anledning til å få en fin stund med folk en ser så altfor sjelden. Deretter skal vi alle sammen ut å se på skoletoget. Er det noe som er flottere enn feststemte mennesker overalt, blide barnefjes og stolthet over landet vårt. Ikke om du spør meg. Tenk at vi er så heldige å få bo i et fritt land. Vi burde lære oss å verdsette det oftere enn en dag i året.

Har du noen planer for nasjonaldagen? Jeg håper uansett hva du gjør at du har en fin dag, hipp hipp hurra!

Bilderesultat for 17 mai

Leave a Reply

