Den moro delen

Hei igjen alle sammen 🙂

Håper helgen har kommet over dere og er kommet godt i gang hvor enn dere befinner dere i verden.

78cfbb3c87a08bff5569b10824657fd19559

Her går alt sin vante gang. Eller nye gang da. Har jo fått ny nabo som jeg fortalte der sist. Vi har virkelig kommet godt over ens, og trives i hverandres selskap.

Jeg har vært en del og hjulpet henne nå de siste dagene.  Det er greit og pakke ut selv, men noen ting er det greit å få hjelp til.

view-18071-img4-67422

Hun gjorde noe veldig lurt. Hun hadde hengt post`it lapper over alt.

post

PÅ lappene stod det hva som skulle inn i den hylla eller det skapet. Det gikk jo som smurt 🙂 Da vi kom inn på kjøkkenet å åpnet eskene, så jeg at det var mange ting hun ikke hadde. Da fortalte hun meg om planen sin. Hun skal inn på kitchentime.no å kjøpe alt nytt der ifra. Jeg bestemte meg for for å henge meg på. Er jo greit å bytte ut og oppgradere litt her også. Og i tillegg så sparer jeg penger på frakten 😉

 

Leave a Reply

