Viktig ting å glemme

Av og til så går det virkelig fort i svingene her. Ja noen ganger ALT for fort og ikke bare litt!

En kompis av meg og jeg  dro for å hjelpe den nye naboen min å flytt inn i dag. Kompisen min hadde sagt at han skulle kjøre frem og tilbake med tilhengeren.flytte

Så skulle vi andre stå å  laste inn og ut av hengere for hver gang.

Vi kom bort og var klare til å jobbe. Han rygger bilen intill for å feste hengere. Og til alles store overraskelse så har han ikke hengerfeste 😀

hengerfeste

Dere kan tro latteren spredde seg 🙂 Vi lo så tårene trillet.

Heldigvis så hadde en annen venn av oss hengerfeste, og han kom til unsettning.

Jeg vet i alle fall hva jeg skal foreslå at vi alle kan gå sammen om til i bursdagsgave til han 😀 Blir gavekort på http://hengerfester.no/ eller noe slikt 😀

gavekort

Leave a Reply

