En ny favoritt

At jeg har liker å shoppe er og har aldri vært noen hemmelighet.

For meg spiller det egentlig ingen rolle hvor jeg shopper. Det eneste som er viktig for meg er at jeg liker det jeg ser på og det jeg ender opp med. Jeg mener, hvem gjør vel ikke det.

Så klart er det egentlig morsomst å gå i butikkene ute, men av og til er du sliten. Og da er internett god å ha.

Ja ta for eksempel bursdagsgaven jeg ga bort i helga som var.

bursdag

Jeg skulle til en kompis av meg å feire bursdagen til kjæresten hans. Jeg kjenner henne litt, men ikke nok til å kunne kjøpe noe personlig til henne føler jeg.

venninne

Så derfor gikk jeg inn på www.kitchentime.no og kjøpte henne en Personal blender som jeg har hørt de begge nevne noen ganger.

Hun ble kjempe glad for gaven. Og jeg føler meg mye bedre nå enn hvis jeg hadde kjøpt sminke eller såper til henne 🙂

Har du en type gave som alltid redder deg, og aldri slår feil?

safe

 

Leave a Reply

