Hvem sin ønskeliste?

Av og til så må jeg le skikkelig av disse ønskelistene som kommer og går rundt meg om dagen. Fra både liten og stor, gammel som ung. De skriver alle rett fra hjertet. Og de ting de ønsker seg har til tider ingen ende 😀

Så ja når lille “Ida” på åtte år kommer til meg med en liten konvolutt hvor ønskelista hennes til nissen ligger og ber meg hjelpe henne å rette skrivefeilene. Ja d må jeg le når jeg ser ønskene.

Altså åtte år og Marcus og Martinus sengetøy som står på liste kan jeg forstå ❤ La kjærligheten komme 🙂

mm

Men når det står Hjullagersett? Jeg vet ikke hva det er engang, hvordan vet hun det?

what

Jeg mistenker at det er en viss pappa som hjelper til med å skrive listene nå for tiden 😀lol

Så jeg tror jeg skal gi sengetøyet til onkel i år. Tror han vil sette like stor pris på det som Ida vil sette pris på hjulsettlageret 😉

Leave a Reply

