Alle skal få

Det er alltid veldig surt å stå der å ikke kunne gjøre det du ønsker fordi du ikke har penger.

blakk

Vel jeg synes i alle fall det. Jeg hadde akkurat klart å finne gaver til neste HELE familien på en og samme nettside. Jeg var super lettet fordi dette ville jo spare meg for mye pry og stress. Da jeg skulle sjekke ut og betale oppdgat jeg at jeg ikke hadde nok penger på kontoen. Da husket jeg jo på at jeg nettopp hadde betalt for de nye vinterdekken jeg ikke hadde planlagt å måtte kjøpe for på julesalget 😦

Men men. Jeg gikk bar inn på Frogtail.no å søkte om et lite lån. Fikk det innvilget og pengen på kontoen nesten med en gang 🙂

Så gavene ble betalt å jula reddet. Heldigvis så er det halv skatt denne måneden og da får jeg jo betalt tilbake lånet med en gang også da 🙂

retur

Ingenting er så fint som når alt ordner seg. Det bruker jo alltid å ordne seg, men det er bare så surt når det står på.

ok

Leave a Reply

