Dagens helt

Det er ikke det gøyeste i verden nå noe går galt med bilen din :-/

Nå var det ikke min bil denne gangen, men bilen til en venninne av meg. Hun ringte meg å var super fortvilt fordi de på verkstedet hadde sagt til henne at en del som trengtes for å reparer bilen kostet 4300 kr :-O

dyrt

Hun var kjempe lei seg fordi hun hadde jo ikke så mye å bruke på den delen. Jeg sa at jeg skulle snakke med broren min som kan litt om biler. Rinte broren min og fortalte han alt sammen, hva som var galt, hva som trengtes og prisen.

fotelle

Han sa at han skulle ringe meg opp om fem min og vi la på.

Det gikk fem min, det gikk 10 min og etter ca 20 min ringer han tilbake. Da sier han at han har fikset time på et verksted for henne. Ja sa at hun hadde jo ikke så mye penger til verken delen eller represjonen. Da sa han at han hadde gått inn på www.mokonomen.no og bestilt både del og time til under den prisen det verkstedet skulle ha for bare delen.

Så, så enkelt var det alltså 🙂 Blir garantert å ringe brodern neste gang det er noe også ❤

helt

Leave a Reply

