Riga here I come

En venninne av meg “som for øvrig er en av mine faste lesere og jeg elsker deg for det!” leste innlegget mitt hvor jeg skrev om skjønnhetssalong og om vi bare kunne skrevet til de hva vi skal, så hadde de fikset resten.

Vell, hun fant ut at hun vil at vi skal dra på spa-tur til Riga en helg.

riga spa

Jeg klarte ikke å si nei, så jeg sa så klart ja 😀

Dermed var det inn på telefonen og sende en melding for å søke om et lite lån slik at jeg fikk betalt turen med det samme.

betalt

Det ordnet seg så alt er betalt og klart. Gleder meg mye altså. dette blir moro 😀

Har du vært der før?

Leave a Reply

