En gave

For meg som ikke er så bilkyndig at det er i overkant er det supert at det finnes nettsider som meca.no.

Jeg skriver bare til de der hva som skjer med bilen min, så sier de hva jeg trenger og når jeg kan komme.

jepp

Tenk om det hadde vært så enkelt når vi jenter skal på fest. Vi kontakter bare en salong eller en klesbutikk. Vi skriver til de hva vi skal og de svarer meg hva vi trenger oh når de kan fikse oss 😀

festkalr

Det hadde gjort det meste enklere for oss kvinner, uansett hva det er vi skal på 😀 Vi g´hadde hatt mye ekstra tid vi kunne bruke på mye annet 😀

fritid

Leave a Reply

