I ukjent farvann

Jeg kan si det med en gang at jeg er virkelig ute i ukjent farvann når jeg beveger meg inn i en verden som omhandler biler og motorer.

Jeg har like lite peiling om ting der som jeg har om det er liv på Mars eller ikke,

mars

Nå sitter jeg på www.bsbildeler.no for å bestille noen ting som mekanikeren ba meg bestille til bilen min.

Han fikk det til å høres ut som den letteste saken i verden å bestille, men NEI.

nei

Altså selve bestillingsprosessen er enkel, men ikke det å vite hva jeg skal ha.

hva Det er så vanskelig! Tror nesten at jeg må ringe min kjære bror og be han om hjelp til å finne frem i havet her :-O

Leave a Reply

