Tar forstått vare på

Selv om jeg nå skal få fikset å pusset opp garasjen min så slipper jeg ikke helt taket på det gamle.

Da jeg ryddet ut og sorterte her så så jeg t det var mange ting det er lurt å ennå ta vare på å spare på.

Ta for eksempel en bilpresenning, selv med garasje så kan jeg jo få bruk for den igjen 🙂

bilpr

Eller en snøkost til bilen. Det slutter jo ikke å snø når jeg er på jobben alltid 😉

kost

Så som dere ser så har jeg en del valg å ta og mye organisering foran meg.organi

Herre gud som jeg gleder meg ❤

 

Leave a Reply

