Enkel eller dobbel?

Nå driver jeg å fikser på garasjen min.

garasje

Jeg skal så klart ikke gjøre all jobben selv, men leier noen som kan dette 😉

Det jeg gjør nå er å finne ut hvordan jeg vil at garasjen skal se ut når den er ferdig 🙂

Det store spørsmålet jeg sitter med er om det skal være EN Dør eller TO Dører?

dører

Jeg tenker ikke å ha de ved siden av hverandre, men ha en på hver sin ende av garasjen. Dere skjønner at jeg har muligheten til å kunne kjøre inn både på fremsiden og på baksiden 😉

Så jeg må virkelig tenke meg om nå alltså.

tenke

Noen tips?

Leave a Reply

