Tur til Italia

Woooohooo nå blir det skikkelig ferie på meg i år 🙂

Skal til Sardinia med noen venninner, og gleder meg som bare det til vi reiser.

sardinia

Der skal vi bare ligge i solen og nyte god vin til smakfull mat 😀

Men det var nesten så det ikke ble noen tur på meg :-O

Billettene måtte betales når vi bestilte de for tre dager siden. Det hadde verken jeg eller hun ene venninne mi tenkt på.

ferie

Verken hun eller jeg får feriepengene våre før den 24 juni og da ville bilettene være kjempe dyre 😦

Da vi ringte de andre for å si ifra fikk vi klar beskjed om at det fantes råd. De andre hadde nemlig tatt opp småe lån.

Og det var det vi fikk beskjed om: Lån 20 000 kr og betal reisen nå. Lånet betaler du tilbake når feriepengene kommer 😀

Jeg søkte via sms og fikk innvilget med en gang og fikk dermed betalt heeeeeeele ferien ❤

ferie2

Leave a Reply

