Åh nei

Huffa meg det kan virkelig gå galt av og til.

åh

Det er ikke noe moro og komme hjem og vite at du har glemt å slå av vannet i vasken på badet før du dro.

Jeg hadde glemt det og dermed fikk jeg vannskader på badet mitt :-O

Jeg fikk skikkelig panikk og ringte pappa med en gang.

Pappa og mamma kom så fort de kunne og vi begynte å tørke det som tørke kunnes.

vann

Da alt vannet var borte fra gulv og det som var så kunne pappa be kompisen sin komme.

Kompisen til pappa jobbe i byggebransjen og kan slike ting 😉

Beskjeden var klar: Ring banken din og lån 10 000 raskt.

Han la også til at han regnet meg å kunne klare jobben for mindre enn det. Men det er jo bedre å ha for mye og kunne gi tilbake, enn å måtte vente på mere fordi det var for lite.

penger

🙂

Leave a Reply

