Snart opp

Ja snart gå turen opp på påskefjellet til familie og hytte.

påskefjell

Gleder meg så mye til å stå på ski og sitte i solveggen og slappe av 🙂

ski

Jeg kjører oppover i morgen ettermiddag.

Jeg venter til da for jeg skal innom et bil verksted på formiddagen for å sjekket at absolutt alt er i skjønneste orden før jeg begir meg ut på en timelang kjøretur i fjellheimen.

Hvor skal du tilbringe påsken?

Jeg lurer alltid på hvordan andre feirer de forskjellige høytidene så jeg blir bare glad om du tar deg tid til å fortelle det i en kommentar 🙂

påske

Leave a Reply

