Enklere

Jeg synes det kan være veldig vanskelig for å finne frem i bilverden. Det er ikke mye jeg vet om bil. Jeg skal nok klare å bytte et dekk eller to eller bytte en lyspære og en vindusvisker.

bilåære visker

Men når det kommer til mere innviklede ting så sliter jeg.

Så det er ikke alltid like morro å ringe til en bilbutikk eller et verksted. De snakker ofte til deg som om du kan alt om biler slik de kan. Da er det ikke gøy å måtte spørre for 20 gang: Hva er det?!

Derfor er jeg veeeeeeldig glad for at det finnes internett og Skruvat.no.

Det er mye bedre for meg og mindre ubehagelig å kontakte dem. Der kan jeg be om hjelp til det jeg trenger, og de forstår at jeg ikke er utdannet mekanikker!

takk

 

Leave a Reply

