Poppe poppe!!!

Ja det er det jeg gjør om dagen nå 😀

Eller i alle fall i helgene! Jeg popper popkorn 🙂

pop

Jeg var så heldig at jeg fikk en popcorn maker i julegave. Det som er så kult med den er at jeg kan lage popkornet i mikrobølgeovnen med vanlig popkornfrø (ikke mikro popkorn).

Jeg viste ikke at det var mulig :-O Så nå er det popkorn hver gang jeg skal kose meg litt. Og da er det popkorn uten alt det saltet og fettet som kommer med i de ferdig posene 😉

salt

Det hjelper jo også litt på mitt ønske om å leve sunnere 😉

sunn

Fikk du noe fint til jul?

Leave a Reply

