Litt for mye av det gode?

Ja det kan faktisk bli litt for mye av det gode 😀

Og det gjelder biler også.

Greit jeg forstår at dette med bilstyling er kult for mange, og spesiellt gutta. Men det får da være måte på 😀

Se denne filmsnutten jeg fant på nettet så vil dere forstå hva jeg mener.

https://youtu.be/2mdGcWRxZSw

Jeg lo meg igjennom hele klippet! Så klart kan jeg tenke meg og style både det ene og det andre på bilen min. Men da vil jeg nok gjøre det med måte og ikke slik som disse har gjort det.

Dette er mere min stil 😉

styling

Leave a Reply

