Gode hjelpere!

JA takk for mine god hjelpere jeg traff på bilturen min i går.

Jeg måtte en liten tur til hytta i helga. Var nødt til å fikse noe med strømmen der oppe. Uansett, det som skjer er at jeg fikk problemer med bilen på vei opp. Jeg kom meg nesten frem til Fagernes før jeg var nødt til å ringe etter hjelp.

stop

Da var jeg så heldig å få hjelp av gutta på Valdres Motor. Det var nesten ikke måte på hvor snille de var med meg. Da de kom å hentet bilen min kjørte de meg opp til hytta mi som var på vei til verkstedet, for så å komme å levere bilen min nå den var ferdig dagen etter 🙂

hjelp

Jeg har alt bestilt levering av en marsipankake til de. Tenkte at de setter nok mere pris på den enn en blomster bukett.

takke

Eller hva tror dere?

 

Leave a Reply

