Bade gikk i gulvet!

Huffa meg for en natt/ morgen jeg har hatt.

morgen

Våknet klokken 04:15 av at det smalt skikkelig her i huset.https://palskog.wordpress.com/wp-admin/post-new.php#edit_timestamp

pow

Jeg hoppet ut av senga å løp ut i gangen for å finne ut hva som hadde skjedd. Jeg så ingenting der, heller ikke på kjøkkenet, stua eller soverommet jeg nettop hadde løpt ut fra. Da slo det meg at jeg ikke hadde sjekket badet.

ide Og joda, dette skulle dere ha sett. Jeg åpnet døra til badet å det jeg fikk se er ikke bra. Hele baderomsinnredningen, inkludert vasken hadde gått rett i gulvet. Det eneste som hang igjen på veggen var speilet. Jeg gikk på kjøkkenet å satte på kaffeen før jeg sendte melding til sjefen å sa at jeg jobbet hjemmefra i dag.

Men jeg drakk kaffeen min satt jeg på nettet å lette etter ny innredning. Jeg fant en jeg ville ha å dro rett til butikken straks de åpnet. Han fyren som hjalp meg der var veldig hyggelig å ga meg til og med råd om hvordan jeg skulle gå frem med forsikringa 😉

Han prøvde flere ganger å selge meg en innredning som lå i samme prisklasse som den jeg hadde sett meg ut. Men jeg lot meg ikke rive med. Han skjønte til slutt at jeg hadde bestemt meg alt for noe, så han spurte om jeg kunne vise han det jeg ville ha. Da pekte jeg rett bort på display-veggen å sa høyt og tydelig: Jeg vil ha det underskapet av hvit høyblank finér og det overskapet som hører til!

badet

Han lo godt å tok meg med til kasse slik at vi fikk bestilt det for meg.

Og det som er så fint er at alt i ettermiddag kommer de med det, og de monterer det for meg også 😀

Så en lykkelig jente som gleder seg til å ta kveldsstellet på det nye badet sitt i kveld 😀

Leave a Reply

