eeeeh jeg trenger litt hjelp!

Jepp, jeg sier det høyt. Jeg trenger hjelp til å skifte dekk på bilen min to ganger i året. Ja og noen gang oftere.

Jeg kan starte en bil, jeg kan stanse en bil og jeg kan kjøre en bil frem og tilbake.

Det holder for meg!

vil ike

Selv om jeg vet at det hadde vært lurt og kunne bytte dekk og felger selv, vet jo aldri når jeg kan få bruk for det og jeg ikke kan ringe noe.

Vel vel. Jeg fant denne videoen, tror jeg får se den noen 100 ganger før jeg går ut å prøver meg på dette selv 😀

Kan du bytte slikt selv?

Leave a Reply

