Ikke min skyld!

Hei igjen!

Jeg sitter på øyeblikket på legevakta og skal undersøkes etter en bilulykke jeg var innblandet i for under en time siden. Som tittelen på innlegget sier så var det ikke min skyld. De var kø på veien og jeg stanset opp bak bilen foran meg. Jeg holdt ennå god avstand.

rush

 

Men den Suv`en som hadde ligget helt opp i rompa på meg fikk ikke med sag at resten av trafikken stanset. Dermed sa det pang. fire biler ble skadet. Han kom så hardt i meg at jeg for rett inn i bilen foran som så gikk i bilen foran der igjen. Det viste seg at sjåføren i suv´en var opptatt med og finne en drops i midtkonsollen.

dropps

Så nå sitter jeg her å skal ta bilder og kontrolleres. Har alt vært inne på www.meca.no og bestille time for reparasjon på bilen min som ikke ser ut. Det kan jo også være at jeg må få ny bil. Er stor sjanse for at kostnadene på og reparere er større en summen av en ny bil.

rep

Har en av dere noen gang vært utsatt for en bilulykke?

 

Leave a Reply

