Drømmefanger

Hei igjen.

Jag har dette med å drømme de rareste ting til tider. men jeg sliter litt med å “fange” disse drømmene min. Jeg har derfor laget meg to drømmefangere. En til soverommet og en liten en som jeg har ved sofen min siden jeg tar meg en liten lur der også til tider. Det var faktisk veldig enkelt og gøy å lage de.

Her er en video som viser dere hvordan slik at også dere som vil kan lage deres egne 😉

 

Legg gherne igjen en kommentar og fortell hvordan det gikk 🙂

Leave a Reply

