Organisere rot!

Jeg har brukt helga mi her på å rydde og og sortere ut ting og tang av garasjen. Det ble myyyye mere enn det jeg hadde trodd på forhånd. Så jeg ringte min bror!

overasket

 

Løsningene kom etter hvert som jeg kastet ut ting.  Må ærlig innrømme at broren min var den som hadde det lettest med og skille seg fra både det ene og det andre. Jeg der i mot er mere den typen som tenker at vi kan jo få bruk for det en eller annen gang 🙂 ikke kast

Man vet jo aldri 😉

Den beste løsninga som kom opp var det bror som kom med. Og det var at vi skal sette opp hyller langs den ene veggen. Da kan vi jo fylle på med bokser for de forskjellige tingene slik at jeg får mere oversikt der også 🙂

hyller

Så da har jeg nok og ta oss til de neste dagene. Hvordan er det du har organisert din garasje?

Leave a Reply

