Ja bror jeg skal hjelpe deg.

Hei hei

hei hei

Jeg må virkelig le av meg selv av og til. Hihihihi!

Min kjære storebror ringte meg i går kveld med en liten krise. Han eier sitt eget verksted hvor han i hovedsak driver med Bilstyling og ting. Saken var den at han som vanligvis sitter på telefonen og i skranken der var syk, og de var alt underbemannet . Så han spurte meg om jeg ikke kunne komme og hjelpe til noen timer midt på dagen. Joda, så klart kan jeg det svarte jeg.

Eneste problemet, bare en “liten” detalje der da, JEG KAN INGENTING OM BILDER!!!!

i can do it

Men jeg er ikke typen som lar meg vippe så lett av pinnen, ble noen morsomme samtaler i dag over telefon og enda surrealistiske møter over skranken. Når noen kommer og spør meg om “nippel” på et verksted tenker jo jeg som kvinne absolutt ikke det samme som gutta på mekkeavdelinga gjør.

Dette er en nippel jenter: nippel

 

Leave a Reply

