GOD PÅSKE!

Da er det påsketid 😀

bypåske

Blir så deilig å stå opp på påskemorgenen og åpne påskeegget mitt og se på gode filmer til langt på dag (ja jeg har ennå påskeegget mitt).

I år blir det påske her hjemme, men det stopper ikke meg fra å ha en alle tiders påskefeiring.

Har flere venner jeg har invitert på besøk, og vi skal spise og kose oss sammenes.

venner påske

Hva skal dere gjøre i påsken? Blir dere hjemme som meg eller reiser dere bort?

Jeg skal i hvertfall pynte masse her nå og kose meg skikkelig.

bypåske1

 

Så igjen må alle og en hver av dere ha en super god påske 😀

godpåske3

Leave a Reply

