Følge drømmen!

Aristoteles sa en gang: Håpet er våken drøm!

drømmefanger

Og han har helt rett. Vi lever jo i håp om at visse ting skal skje, drømmer vi har som skal bli virkelig.

drøm går i oppfyllelse

Jeg har mange drømmer, MANGE! Men jeg er redd for og gjøre noe med de. Vet ikke helt hva som skremmer meg fra og ta de stegene som trengs. Er det andres meninger, kritikk, frykt for at de blir sanne, er det det at jeg ikke vet hvordan jeg vil takkle det om jeg får det til, jeg vet virkelig ikke.

redd

Så nå har jeg bestemt meg for å skrive ned alle drømmene mine på en lang liste og ta tak i de en etter en.

Blir spennede og se hvor mye jeg klarer 🙂

Har dere noen drømmer dere ikke har turt og ta tak i? Har noen av dere laget en slik liste, og funket det?

🙂

Leave a Reply

