Solen titter frem!

Jeg synes det er så deilig og endelig se solen igjen.

GladSol

Har virkelig savnet den i vinterhalvåret. :-/

vinter

Gleder meg masse til og kunne ta i bruk verandaen igjen også. 🙂

veranda

Har forresten bestemt at noen av plankene på verandagulvet MÅ byttes. Så da blir det legging av gulv på meg snart. Men det er jo bare kos og få holde på ute nå som været har snudd igjen.

Ja så kan jeg jo også starte og plante litt smått der ute.

Blir moro dette her kjenner jeg. 😀

Vell dere får alle ha en kjempe fin dag der ute, og nyt solen dere som kan! 🙂

Leave a Reply

