Livet!

Livet går akkurat slikt jeg ønsker om dagen. Har det kjempe bra i andres selskap og i mitt eget.

Føler meg full av god og positiv livskvalitet om dagen.

Livskvalitet

Fant denne som jeg vil dele med dere: http://www.nettavisen.no/3205083.html

Er en artikkel som handler om menesker som fikk økt sin livskvalitet 🙂 Koslig og lese om.

Ble glad på dems vegne.

Jeg har forresten lurt litt på om jeg skal begynne med yoga. Det sies jo at mennesker som trener yoga har en god og ærlig kontakt med eget indre 🙂

yoga

One thought on “Livet!

  1. hehe… jeg har vært på yoga retreat i India. Med min erfaring vil jeg si at de som trener yoga er akkurat som andre mennesker. 🙂 Ikke alltid sånn at de har god kontakt med eget indre.

Leave a Reply

