Forblåst og kald!

Det har jaggu vært litt av et vær de siste ukene. Nina har herjet masse, og erstatningsbeløpene er store. jeg syns synd på alle de som får hus og eiendeler ødelagt av slikt vær.

Jeg bor heldigvis i et forholdsvis nytt hus, med nye, gode vinduer, og med skikkelig isolering. Så jeg har hatt det varmt, tørt og trygt mens uværet har herjet. Eller uværene, får jeg vel heller si, for det har vært mye vind og mye nedbør.

Men må innrømme at jeg har drømt litt om sol og strender disse siste ukene.

Kanskje på tide å ta seg en tur ned i varmen igjen snart? Har blitt invitert ned til Spania til min tante og onkel som har bygget hus der, og jeg må si det frister mye. Og nå som flyselskapene har lagt ut masse billigbilletter til salgs, kanskje jeg skulle ta en titt på priser og bestille en tur? Det hadde vært deilig 🙂

 

 

Leave a Reply

