Nytt år, nye planer

Da er julen over for i år, selv om det strengt tatt er jul enda, siden det heter romjul :)

Har fått gjort mye i desember, og blitt en ganske så fast kunde på byggmax 🙂 Det siste jeg bestilte var nytt gulv til den lille yttergangen min, og nå er den blitt kjempefin med det nye gulvet og en strøk med maling.

Jeg har også hatt en veldig koselig og flott julefeiring sammen med familien. Masse god mat, hyggelige samtaler og mye latter. Det stod pinnekjøtt på menyen, og kunne vel egentlig ikke tenkt meg noe annet på selve juleaften 🙂

Nå er detbare to dager igjen til nyttårsaften, og så begynner et helt nytt år.

2015.

Skal sette meg ned og planlegge hva jeg skal gjøre i år, og hvilke reisemål jeg vil dra til. Tror jeg skal prøve å få til minst 6 uker på reisefot. Skal bli spennende å lete litt rundt på nett og finne nye reisemål.

I mellomtiden vil jeg ønske dere alle sammen et Godt Nytt År, så sees vi i 2015!

Leave a Reply

