Høst i Norge

Etter rundturen min tidligere i år, har jeg minner for resten av livet. Jeg har fått oppleve så utrolig mange fantastiske byer og land, og truffet mange utrolige mennesker som jeg nok kommer til å holde kontakten med fremover!

Det var litt av en omstilling å komme hjem igjen. Fra travle storbyer til stille Norge. Går man på Karl Johan så er det faktisk stille. Iallefall i forhold til store byer i for eksempel Thailand og India.


Men norge har sin sjarm det også. Jeg liker alle årstidene, og at vi faktisk har så fire forskjellige årstider. Og høsten med sine flotte farger er en av våre vakreste årstider, etter min mening.

Ut i skogen å plukke sopp, rusle i høstløv som knaser under skoene og kose seg med en varm kakao på kafe. Helt perfekt, spør du meg 🙂

Leave a Reply

