Helt gale dager

Hei, det er utrolig dårlig nettverk her nede og jeg forstår ikke så mye av det som skjer rundt meg – India er et komplett kaos, akkurat som Bangladesh! Burma var ganske avslappende og interessant, men Bangladesh og India var ikke helt det jeg tenkte meg. Masse mennesker overalt, anarki og rare lukter – inderne er som regel kjempesnille og hjelpsomme, men det kan bli mye av dem. Alle turister jeg har møtt har frarådet meg å dra igjennom Pakistan alene, så jeg har booket meg fly fra Delhi til Tehran i Iran! Møtte to unge gutter som hadde vært rundt omkring i Iran, de sa at mindre byer kanskje ble vanskelig å utforske på egenhånd siden jeg er kvinne, men Tehran skulle visst være moderne og fint! Så får man visum på flyplassen også uten problemer faktisk! Nå er jeg ved Kalkutta, i en liten by som heter Digha.  Her er det varmt og deilig, men jeg må bruke en mobiltelefon for å skrive – her kan man nemlig leie dem på et såkalt “internettkafe”. I morgen hopper jeg på en buss sørover til en togstasjon som skal ta meg til Hyderabad og videre til Goa! Jeg hadde ikke planlagt noe av det her, har bare fått masse tips på veien – inderne er så snille at det er vanskelig å sitte stille. Alltid noe å gjøre! Invitasjoner hit og dit! Kanskje jeg skal bare bli her?

