Sawadikap!

Hei hei! Da var jeg i Bangkok igjen! Vietnam likte jeg ikke, for mye kaos og skriking og sinnsyk trafikk. Ingen prata engelsk og folk var ikke så vennligsinnede som i Kambodsja, Laos og Thailand. Så det var faktisk ganske deilig å komme tilbake til Thailand. I dag har jeg vært på det flytende markedet – det er et sted i Bangkok der folk bor på vann! Kult som bare det, men igjen – overfylt med turister. Nå gleder jeg meg virkelig til å komme meg til Burma, der ting fortsatt er som de var for lenge, lenge siden. Derfra skal jeg videre til Bangladesh og inn i magiske India, som jeg skal krysse på tvers og komme meg til New Delhi, før jeg tar et fly til Iran. Har lest på internett at Iran har begynt å åpne seg for turister, så det blir veldig spennende! Det er forresten veldig varmt her borte, det går fint om dagen når man beveger seg rundt og får luftet seg, men når man skal sove er det vanskelig. Tjuefem grader om natta og høy fuktighet gjør det vanskelig å finne roen. De neste ti-tolv dagene blir nok mye av det samme, India er tropisk det også. Iran derimot skal visst ha veldig fine temperaturer rundt disse tider, så det blir deilig å kunne kjenne litt kald luft igjen! Takk for at dere følger med!

 

