Da setter jeg av!

Gardermoen_834Da setter jeg av gårde, alle sammen! Flyet mitt går om et par timer og nå sitter jeg her på Gardermoen og gruer meg. Jeg er ikke så kjempeglad i fly og dette blir første gang jeg skal ut på en såpass lang flytur. Nå blir det syv timer til Dubai og seks timer til derfra til Kuala Lumpur, altså et halvt døgn ombord på en blikkboks som skytes opp i luften. Har fått i meg litt alkohol for å roe nervene, men det har ikke slått til helt enda.

I morgen er jeg uansett på plass i Malaysia, vet ikke hvordan det står til med Internett og slikt der borte men skal prøve å skrive litt så fort jeg kan. Så vet dere at alt er i orden, ikke sant? Skal kose meg i noen dager i Kuala Lumpur før jeg setter kursen mot Thailand og Burma – førstnevnte er jo et turistparadis så der vil jeg nødigst tilbringe mer tid enn nødvendig, men Burma virker spennende. Det er jo et ganske nytt land med en helt ny regjering, de prøver å utvikle seg og starte på nytt, så vidt jeg vet. Så det blir kult!

Hva jeg gjør etter det vet jeg ikke helt enda, kanskje dere har noen tips der ute? Er jo så mange bereiste mennesker der ute nå om dagen, sikkert noen som vet om et par skjulte steder jeg kan stoppe innom?

burma

Leave a Reply

