Anne-Marie, bilmekanikeren!

Nå har jeg fått alt bilverktøy som jeg bestilte sist gang! Det er veldig underlig at en bil har så mange deler og teknisk, hodet mitt klarer nesten ikke forstå det. Mange tusen deler holder sammen på de rareste måter. Jeg trodde at det bare var motoren som var kompleks, men hele bilen er jo egentlig et mekanisk vidunder! Jeg fikk beskjed om å kjøpe lufttrykkmåler og noe som heter oljetrykkfilter tror jeg, pluss et par andre ting jeg ikke engang vet hva er – jeg har ikke giddi å tatt dem ut av boksen!

sexigSå nå tenkte jeg å ringe han bilmekanikeren og spørre om han har lyst til å komme bort og skru på bilen min. Han var jo litt kjekk og røff, og så elsker jo vi kvinner menn i uniform! Neida, jeg er ingen desperat husfrue, men jeg vil nødig se at bilen stopper opp igjen. Nå er det snø ute og neste uke er det meldt regn, så jeg vil at alt verktøy og deler skal inn i bilen så snart som mulig. Verste jeg vet er å stå og vente på toget eller bussen mens det regner!

Leave a Reply

