Hei på du, 2014!

Ja, men da var det nye året i gang! Jeg har lovt meg selv at dette året skal bli minst dobbelt så bra som forrige. Holder man på den tanken hele livet, kan jo umulig kjede seg! Altså om hvert eneste år skal bli dobbelt så bra som forrige! Spørsmålet er hvordan man klarer å bestemme hva som er bra og dårlig. 2014 blir jo veldig spesielt med tanke på at jeg skal ut og reise skikkelig, men det er jo ikke dårlig å sitte hjemme i Norge heller? Man kan finne på veldig mye her, nemlig. Menneskene er kanskje litt kaldere enn i fjerne land, men de er skikkelig gode så fort du blir kjent med dem. I tillegg kan man alltid vie sjelen sin til et prosjekt hjemme, eller utvide kompetansen sin for å finne en ekstra spennende jobb. Alt spørs bare på hvordan man bruker tiden sin.

Ett av nyttårsløftene mine ble at jeg skal bruke tiden min så godt jeg bare klarer. Skal prøve å lese masse når jeg ikke er ute og utforsker. TVen skal holdes avslått så ofte som overhodet mulig. Så skal jeg trene på engelsken min og kanskje lære noen fraser og uttrykk på flere språk – det kan være godt å ha når man er ute og reiser.

Har forresten ikke bestemt meg enda for hvor jeg skal og sånt, men har fått masse bra tips av bekjente og familie. Noen av dere der ute har også skrevet til meg via bloggen, så jeg får bare takke og bukke for alt! Snart skal jeg sette meg ned og lage en plan for reisen min – følg med!

2014

Leave a Reply

