Godt nyttår!

godt

Jippi, da er det snart et helt nytt år som hopper inn gjennom vinduet! Heldigvis er vinduene våre stengte her hjemme så vi skal ikke la det gamle året bli borte med en gang! Jeg har lagd masse mat i tillegg til restene fra juledagene og invitert syv venner på besøk. I kveld skal vi skyte opp fyrverkeri (hysj hysj) og drikke god vin mens vi tenker tilbake på alt vi har opplevd i år. Det har vært et morsomt og lærerikt år med store begivenheter og mindre feller enn året før.

Jeg har bestemt meg for å pause jobben for å reise og møte nye kulturer. Jeg har møtt masse nye mennesker som alle har satt sitt avtrykk på meg som person. De er nå en del av meg, en del av mitt indre og mitt hjerte.

Takk til alle som har vært der og til alle som har gitt meg råd når jeg satt fast. Takk til planeten for å ha latt meg vandre på den i enda et år. Jeg håper at neste år blir minst like bra som dette året har vært.

Godt nyttår!

Leave a Reply

