Skog og mark, forsøk nummer 2

Det har gått noen måneder siden jeg først bestemte meg for å være med ute i naturen. Bli et friluftsmenneske på sett og vis. Jeg kom ikke lenger enn å surfe litt den gangen, men nå har jeg tatt steget fullt ut. En liten julegave til meg selv som kanskje vil hjelpe meg på veien ut i villmarken.

vinter

Det ble støvler og hansker nå, så kjøper jeg meg en skikkelig vinterjakke så fort vintersalget begynner. Da kan jeg kanskje kjøre opp på nærmeste fjell og dra ut på fjellstier oppover! Ingenting renser kroppen bedre enn ren luft på fjellet og er det noe man trenger etter julehøytiden med så mye fet mat og alkohol er det en rensing. Håper støvlene kommer før nyttår slik at jeg får vist dem frem for de jeg skal møte nå i jula!

Winter_wallpapers_Winter_cabin_in_the_mountains_011532_

Leave a Reply

