Skrive skrive

Jeg har blitt skikkelig glad i å skrive. Få tankene på papir liksom. Jeg tør ikke stå frem med alt jeg har skrevet ned her på bloggen, i hvert fall ikke før jeg får noen god respons fra folk. Har fått noen morsomme meldinger i innboksen men kan ikke si at jeg er noen kjendis. Kanskje jeg skal få noen avis til å følge reisen jeg skal på snart? Vil jo så gjerne spre positiv energi og fortelle til folk at livet må nytes, at man kun har noen få tiår på denne planeten. Det er så mye man kan få gjort og så lite man faktisk gjør! Julen er jo en tid da man skal dele glede og ønske folk alt de ønsker seg selv.

skrive

Leave a Reply

