Bildeler

Tok ikke ti dager en gang så var delene fra den nettsiden her. Til alle menn som leser der ute – det er bare å bestille fra reservedeler24.com! Hør på eksperten, jeg vet hva jeg snakker om! Yes, nå følte jeg meg bra. Nå har jeg bedt mekanikeren komme på nytt og installere alt sammen slik at jeg kan dra på handletur i god tid før jul. Lurer på om jeg kan be han skrive en liste med andre reservedeler jeg trenger slik at jeg slipper å bestille etter at bilen ikke starter. Håper jo at bilen er fin og frank igjen etter det her, men kan ikke risikere noe.

confuserdHar fortsatt ikke fått kjøpt noen julegaver engang! Tenk det! Skal bli godt å ta en tur til kjøpesenteret og bli ferdig med listen over folk jeg må gi noe til. Da kan julen endelig begynne og stresset kan forsvinne frem til det nye året har begynt!

Leave a Reply

