Kaldt, kaldt, kaldt!

Våknet opp i dag og merket at det var kjempekaldt innomhus. Virker som at det blåser igjennom ett eller annet sted. Prøvde å finne ut hvor lekkasjen kunne være, men har ikke vært i stand til å sette fingeren på det. Kanskje noen har tips om hvordan man skal finne ut av sånt? Altså hvor varmen lekker ut og kulden kommer inn? Finnes jo sikkert noe triks man kan bruke?

Lurer på om laminatgulvet gjør ting varmere. Tre er jo ikke spesielt varmt. Kanskje jeg skal legge varmegulv i stua sammen med laminatgulvet? De skal jo brekke opp det gamle gulvet uansett. Eller kommer det til å bli kjempedyrt? Vil jo ikke ta i bruk forbrukslånet jeg fikk uten grunn – det skal jo brukes på megareisen min! Nå har jeg fått på meg ullsokkene og tatt frem alle pleddene jeg eier og har, så klarer meg jo fint. Dog det hadde vært kjempekult å kunne gå rundt i huset uten all verdens klær på meg.

ullsokker

Leave a Reply

