Hatt en mekaniker på besøk…

Ja, nå er vinteren her. Selv om jeg er glad i vinter er jeg alltid beredd på at hver eneste vinter bringer med seg problemer av noe slag. Det første jeg merket var at det er kaldt innendørs – det betyr utgifter til varmegulv eller tepper. Eller kanskje nytt varmeapparat?

Nåja, når jeg skulle ut til butikken i dag startet ikke bilen. Det var nede i minus syv i natt, så jeg tror at noe har skjedd med motoren eller noe sånt. Jeg er ingen bilekspert, men det var selvsagt veldig kjipt å ikke kunne komme seg ut porten. Så nå har jeg hatt en mekaniker på besøk som sa at jeg måtte få meg ny… ett eller annet var det, noen ny reservedel som må byttes ut. Han anbefalte reservedeler24.com/, der kunne jeg bestille den lille delen som han har skrevet ned på en lapp for meg. Slik blir det billigere, i følge han.

Så nå har jeg vært inne og bestilt meg den rare greia. Håper den kommer veldig snart slik at han kan komme tilbake og sette den på plass for meg. Stakkars bilen, den er kanskje ikke skapt til sånne forhold. Har en Hyundai, nemlig, de blir jo lagd i Korea. Tror neppe de har norske vinterforhold der borte!

Leave a Reply

