Julestemning

spisJa, da har jeg vaska gulvet og ”børi ved”, hehe. Var i butikken og kjøpte ved, da. Laminatgulvet er forresten bestilt og utendørsbelysningen blir installert på fredag, så nå er jeg i skikkelig julestemning. Snøen er også på vei, så nå håper jeg virkelig på at det endelig blir hvit jul. Så fort alt er klart kan jeg gå tilbake til å planlegge min reise jorden rundt.

Har fått masse bra tips av venner og bekjente over land jeg bør besøke og steder jeg må stikke innom på veien. Har også tenkt på å kjøpe inn litt ekte norske saker og ting som jeg kan ha med meg – da kan jeg dele litt av den norske kulturen med folk jeg møter på veien! Er ikke det ekstra festlig?

Leave a Reply

