Handle byggevarer

Nå har det snart gått to uker siden jeg startet prosjektet med å legge laminatgulv. Det har blitt noen turer til varehuset og sånt, men jeg må si deg en ting – jeg liker ikke de stedene. Det lukter vondt og man er omringet av masse rare instrumenter som er fryktinnjagende. Jeg har fått en katalog slik at jeg kan bestille gulvet jeg velger, men alt annet til huset kjøper jeg heller på nettet. Jeg surfa litt og fant en nettside som leverer rett på døra – bygghjemme.no! Nå har jeg bestilt meg en billig snøfreser, slik at jeg slipper å plukke opp spaden i vinter. Deilig! Vurderer også å sette opp noe form for utendørs belysning, slik at det blir koseligere å titte ut av vinduet når det er som mørkest. Har forresten funnet folk som kan legge om gulvet for meg på Finn, så nå gjenstår det bare å velge ut hvilken farge og fasong jeg vil ha.

Det kommer til å bli en koselig vinter!

Leave a Reply

