Nå er det snart jul igjen

pepperkaker

Ja, nå er det snart jul igjen. For de yngre der ute betyr det gaver og pepperkaker, men for oss som er litt eldre betyr det en uendelig liste med ting man må gjøre, samt en god del utgifter. Nå som snøen er på vei betyr det for eksempel at det snart er på tide å bytte til nye dekk. Biler er absolutt ikke min greie, altså. Jeg forstår meg ikke på dem. Hadde det vært opp til meg hadde alle bare sittet hjemme om vinteren og ventet på at sola skulle komme tilbake. Jeg liker å rote rundt på internett, så jeg har kikka litt etter et sted å bestille nye dekk på nettet – sist jeg byttet dekk måtte jeg ut med mange tusen kroner. Fant en nettside som virker ganske bra. Masse bra tilbakemeldinger og et godt utvalg. Nå velger ikke jeg dekk etter tekniske spesifikasjoner, jeg bestilte meg bare noen som så søte ut. Ble kjempebillig, faktisk! Håper de blir levert snart, for det ser ut til at det blir hvit jul i år. Noen som har lyst til å hjelpe meg å bytte dekkene, eller?

Leave a Reply

