5:2 dietten

Hvorfor ikke? Når jeg først har blitt så sprek at jeg har begynt å gå turer i skog og mark, så kan jeg like gjerne prøve å gjøre noe med kostholdet mitt også. Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg fint kunne unnvært noen av de kiloene jeg bærer på, og det hadde sikkert vært lettere å komme seg ut også dersom jeg var litt mindre.

dietten

Derfor har jeg bestemt meg for å begynne med 5:2 dietten. En diett som ikke tar fra meg de gode smakene, og den gode opplevelsen mat gir meg, men som lar meg få spise det jeg vil fem dager i uken mot at jeg må ofre meg litt de siste to dagene. En ganske god avtale spør du meg. Jeg føler at jeg bare etter noen dager allerede har blitt mer bevisst på hva jeg spiser, selv om dietten ikke krever at jeg spiser noe spesielt. Jeg har virkelig troen på meg selv denne gangen! Ta en titt selv på 5:2dietten.com.

Leave a Reply

