Ut på tur, aldri sur.

Det er ikke akkurat Syden, jeg vet det. Det er heller ikke varmere strøk, men det er en tur. Jeg skal nemlig en liten tur til Danmark snart. Det er bare en 24-timers tur, men jeg synes det er godt å komme seg litt bort av og til, så det gleder jeg meg til. Kanskje jeg kan få med meg litt god mat og drikke hjem igjen også. Og jeg skal jo selvsagt ikke reise alene. Jeg reiser sammen med to venninner, så dette blir litt av en jentetur. Håper bare ikke at det er like kaldt og surt i Danmark som det er her hjemme for tiden.

Også kan jeg jo sitte inne på fergen og tenke at jeg er på en cruisebåt, hvis jeg får tid til det da.

rese

Leave a Reply

